Zegar *.*

trwa inicjalizacja, prosze czekac...GRY

poniedziałek, 19 listopada 2012

Rozdział 1 .

Zapowiadał się naprawdę niezły wieczór i nocka :> zamierzałam ją bowiem spędzić z moimi koleżankami Nadią i Julką .. wydawało mi się , że będzie to typowa dziewczęca nocka ; P . ; plotki o chłopakach z klasy , opisywanie naszych najdziwniejszych snów , gra w butelkę i wiadomo , że nie obeszło by się przed 'wzdychaniem ' nad zdjęciami piłkarzy . .. Okyy czas schodzić na ziemię ! Ku moim uszom rozległo się pukanie do drzwi nawet nie spostrzegłam kiedy dziewczyny dzwoniły do mojego domu dzwonkiem  . Ale to teraz było mniej ważne . Zaczynała się właśnie nasze piżama party ; D . Na początku wymieniałyśmy się najnowszymi plotkami ... aż nadeszła moja ulubiona część takich imprezek ; opowiadanie snów .. Ja opowiedziałam dziewczynom o moim marzeniu dotyczącym Lewego ... dziewczyny zaczęły szeptać między sobą .. poczułam się dziwnie ale nie chciałam im przerywać ; p . Widząc , że zastanawiam się co mają przede mną do ukrycia przestały szeptać . Niepokój we mnie wzbudziło słowo ' zeswatać ' . Co prawda wiedziałam , co ono oznacza ale nie wiedziałam o kogo dziewczynom konkretnie chodzi .  Postanowiłam im zaufać i zostawić tą sprawę w spokoju . :)
_____________________________________________________
dziś rozdział krótki bo matma czeka ;p Proszę o komentarze z góry thx ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz