Zegar *.*

trwa inicjalizacja, prosze czekac...GRY

czwartek, 22 listopada 2012

Rozdział 4 .


Dzisiaj zapowiadało się znowu fajny dzień . Zaraz po niezbyt szczęśliwym dniu w szkole ( 2 z matmy i 4- z Polskiego ) umówiłam się z Nadią . Julka nie przyszła dziś do szkoły , poniważ była chora ;P . A więc dziś miałam w planach spotkać się tylko z Nadią . Umówione byłyśmy dopiero na 15 00. Była 13 30 a więc miałam jeszcze sporo czasu ...weszłam na Facebooka , besty i kwejka . Na Fejsie spostrzegłam wpis tego Michała . Był to jakiś cytat miłosny .  W duchu pomyślałam boże , ten chłopak nie wie co robi ! Tylko wystawia się na pośmiewisko .. ! Przypomniały mi się te nasze zdjęcia . Mhm , skąd je miał ? Jakieś kamery ? Ok to znowu było mniej ważne czas zleciał bardzo szybko i musiałam wyjść już z domu bo z Nadką umówiłam się na przystanku autobusowym , skąd miałyśmy pojechać na pyszną pizze i małe zakupy ; 3 . Nadka w tym przypadku okazała się mega punktualna przyszła na przystanek punkt 15 30 . C :
Nie musiałyśmy czekać długo na autobus . W galerii byłyśmy o 16 00 . Od razu udałyśmy się do Pizzeri najlepszej w naszym mieście .Rozmawiałyśmy między innymi o tych zdjęciach. Wspólnie postanowiłyśmy , że zapytamy się go skąd je miał . Wielkimi krokami zbliżała się imprezka urodzinowa Dawida , który obchodził 14 urodziny . :) Więc było kolejne zamieszanie - w co się ubrać ? Natychmiast po tej myśli wraz z Nadią pobiegłyśmy do naszego ulubionego sklepu : H&M < 3
______________________________________________________________________________
No heey jak wam się podobał dzisiejszy rozdział ; D ? Mam nadzieję , że akcja z każdym rozdziałem będzie się coraz więcej ' rozkręcać :D ' Dziękuję za przeczytanie ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz