Zegar *.*

trwa inicjalizacja, prosze czekac...GRY

środa, 21 listopada 2012

Rozdział 3.

Szłyśmy więc tak przez centrum i ktoś zaczął mnie wołać . Wraz z dziewczynami odwróciłyśmy się jednocześnie . O nie tylko nie on ! Przed nami stał Michał - szkolny błazen xD . Właściwie jakby tak pomyśleć , to nikt w szkole go nie lubił bo robił innym niemiłe rzeczy ; / . Gdy tylko go ujrzałyśmy przeczuwałyśmy kłopoty . Nie myliłyśmy się z swojego plecaka Michał , wyciągnął nasze zdjęcia w piżamach . ! Boże skąd on je wziął . !? Jak dobrze , że był od nas o rok młodszy i miałyśmy przewagę liczebną . Poszłyśmy do niego ja wraz z Nadią zabrałyśmy mu zdjęcia a Julia go trzymała , aby nam głupek nie uciekł . Postanowiłyśmy mu podarować i wypuściłyśmy go bez uszczerbku na zdrowiu :d . Natychmiast przejrzałyśmy zdjęcia , które nam zabrał . Co za katastrofa ! Na zdjęciach widniałyśmy w samych piżamach , na ścianach wisiały popisane przez nas plakaty oczywiście piłkarzy jak się pewnie domyślacie . Gdy już miałyśmy wszystkie odetchnąć z ulgą , po przejrzeniu zdjęć ..natknęłyśmy się na samym końcu na jakąś dziwną karteczkę . Coś jakby kartka z pamiętnika . Od razu zaczęłyśmy czytać co na niej było napisane . Różowym markerem widniał napis ; "Bo tyś jest tą jedyną , jestem tego pewien . Moje serce od niedawna jest tylko dla Ciebie ! " ... O m g jakie to romantyczne ¦ ! Wydawało się , że w tej samej chwili z Nadią i Julką pomyślałyśmy do kogo mógł być ten liścik .. Nie zajmowałyśmy się tym długo , tylko czym prędzej schowałyśmy zdjęcia wraz z liścikiem ¦ . W drodze powrotnej opowiadałam Julce i Natce o moim nowym śnie , gdzie Lewy był moim wujkiem :D ! Nie źle się uśmiałyśmy :) !

_________________________________________________________________________________
Uff  .. Podoba wam się ? ; )) Mam taką nadzieję . : * Proszę o komy *O*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz