Zegar *.*

trwa inicjalizacja, prosze czekac...GRY

wtorek, 20 listopada 2012

Rozdział 2 .

To była jedna z tych najlepszych imprezek nocnych ;D Wraz z Julką i Nadią przez niemal całą noc plotkowałyśmy o tym co nas wkurza a co pociąga ; ) . Nie obeszło się oczywiście bez zdjęć piłkarzy tak jak myślałam .Dziewczyny wiedziały już od dawna , że ja szaleję za Robertem ale ja nie byłam pewna kogo one najbardziej lubią. Najpierw Nadia stwierdziła , że najbardziej podoba jej się Łukasz Piszczek , a potem Julka wyznała nam iż szaleje za Wojtkiem Szczęsnym ! Cóż za wspaniała noc .. ;) Opowiadałyśmy sobie co to by było gdybyśmy mogły chodzić na potrójne randki ;] : Ja - Robert , Nadia - Łukasz i Julka z Wojtkiem. Ale to tylko marzenia i nasza bujna wyobraźnia . Ja myślę , że tak naprawdę to tylko ja seryjnie wierzyłam , że kiedyś spotkam Lewego i się z nim zaprzyjaźnię. C: Poszłyśmy spać o 3 rano , ponieważ mama miała nocny dyżur w szpitalu . Wydaje mi się , że pierwsza zasnęła Julka , bo jeszcze przez chwilę rozmawiałam z Natką . Rano wstałyśmy strasznie nie wyspane. ; / Ale humor nas nie odpuszczał , zaraz po wstaniu każda z nas opowiadała sobie co jej się śniło . Mi się śniło , że jadłam spaghetti z Lewym oczywiście ;) , Nadia wyobrażała sobie , że była z Łukaszem w kinie a Julka , że grała w piłkarzyki z Wojtkiem.Och jak życie byłoby piękne gdyby te nasze sny były realne ! Jednak życie jest okrutne , taka prawda ! ; d Jak najszybciej potrafiłyśmy zrobiłyśmy lekki makijaż , bo chciałyśmy wyglądać naturalnie i wyszłyśmy na miasto ^_^.Przyznam , że kilka razy gdy przechodziłyśmy przez centrum Warszawy miałam cichą nadzieję , że kiedyś będę mogła przejść przez nią jako Pani Lewandowska ; P . W okolicy niemal wszyscy nas znali , my także miałyśmy tutaj wielu znajomych . Zazwyczaj kolegowałyśmy się z Dawidem , Hubertem i Mateuszem . Inne dziewczyny nie mogły nas zrozumieć . Nie wyobrażały sobie , jak można się kochać w mężczyźnie który ma 20 - 24 lata . Chłopaki to co innego . Zdradzę , że pewnego razu Mati wyznał mi , że gdyby był dziewczyną to też by się kochał pewnie w jakimś piłkarzu . Wtedy właśnie poczułam , że mi ufa ;) i , że jest dobrym kolegą .


_________________________________________________________________________________
Ekhem no trochę mnie poniosło i chyba za dużo prawda ;c ? No trudno ; P
Podoba wam się ? ;) Komentujcie *_* A ja zmykam ;PP

2 komentarze: