Zegar *.*

trwa inicjalizacja, prosze czekac...GRY

piątek, 23 listopada 2012

Rozdział 5 . ; p


Niemal natychmiast Nadka wypatrzyła jaskrawo niebieską sukienkę . Przyznam , że wydawało mi się , że będzie ona na niej leżeć idealnie . Nadia była zgrabna i miała  śliczne długie włosy...była chyba najładniejsza z naszej całej klasy . ; p Jestem pewna , że gdyby spotkała kiedyś Piszczka bez trudu zwróciłaby na siebie jego uwagę i zrobiła na nim dobre wrażenie :D . Życzyłam jej tego z całego serducha . Następnie wraz z Nadką pobiegłyśmy do przymierzalni . Ja czekałam a Nadia przymierzała swoją zdobycz : 3 . W przebieralni obok spostrzegłam znajome mi nogi i buty XD ... Moja wyobraźnia zaczęła przeszukiwać .. były to buty męskie o wielkim rozmiarze , bardzo eleganckie ;]
O Boże ! Przypomniało mi się ! Domyślacie się czyje to były buty ? ! Podejrzewałam , że nikogo innego jak Łukasza Piszczka ! Nie myliłam się ! Z przebieralni wyszedł nikt inny jak Łukasz ! Po mimo iż nie kochałam się w nim lubiłam jak grał - był dobrym piłkarzem . Na jego widok zaniemówiłam .. ten odezwał się do mnie !!! Zapytał się jak ta koszula na nim leży .Odpowiedziałam od razu , że świetnie . W tym momencie z szatni wyszła Nadka . Była wyjątkowo zaskoczona gdy zobaczyła Łukasza .. w końcu to JEJ się on najbardziej podobał!
Piszczu zaniemówił na jej widok .. rzeczywiście wyglądała zniewalająco ! Co ja bym dała aby wyglądać tak jak ona w tej chwili przed Łukaszem ! :D Piszczek jako dżentelmen skomplementował jej urodę . Nadii zarumieniły się policzki . To było takie słodkie ... < 3

______________________________________________________________________________
Hehszkyy ; D Już weekend ale się cieszę ! :D < 3 Wy pewnie też ; ))  Pozdro ; 3 Ale dziś się po szkole działo ;PPP AHA I ten rozdział jest dla mojej psiapsióły w realu Nadii < 3 ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz