Zegar *.*

trwa inicjalizacja, prosze czekac...GRY

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Rozdział 13 ;*


Uff w końcu wraz z rodzicami jestem w domu ... C : Bardzo się cieszę , ponieważ stęskniłam się za dziewczynami ... i oczywiście nie mogłam się doczekać mojego kolejnego spotkania z Lewandowskim ;* Byłam MEGA ciekawa , czy mu się spodobałam , czy mnie polubił i czy zaprosi mnie gdzieś np na lody do kawianii tak jak Piszczek Nadię na pizze . Do domu dotarłam wcześnie rano , dokładniej o 7 ; 55 co jak na weekend było bardzo wcześnie . :)) Jednak nie wytrzymałam i zadzwoniłam do Julki . Zdawało mi się ,że pewnie jeszcze będzie spać , ale moje przeczucia okazały się błędne . Odebrała wyjątkowo zadowolona . ; p Zapytałam się jej co jest przyczyną jej nagłej radości ;) Odparła mi , że wszystko mi i Nadce opowie na naszym spotkaniu ; > Bo dziś byłyśmy umówione . Zafundowałam sobie gorącą kąpiel , aby się trochę odprężyć - relaks był mi bardzo potrzebny po tym co mnie spotkało w ciągu ostatniego tygodnia . Gdy wyszłam spod prysznica faktycznie wg moich przeczuć czułam się lepiej . Spojrzałam na komórkę i od razu pojawił mi się uśmiech . :) Na tapecie widniał Robert ; ] , a w dodatku komórka zasygnalizowała mi , że mam wiadomość ! :D Moje ręce zaczęły się powoli pocić . Pamiętałam dokładnie ten moment , kiedy Lewy brał ode mnie mój numer . Nie ukrywam iż miałam nadzieję , że to właśnie od Niego był sms . Niestety myliłam się sms był od Dawida . Odczytałam go oczywiście . Dawid napisał w nim dokładnie :
" Jak się masz ? Czy już lepiej się czujesz ? Chciałbym cię przeprosić za to , że nie powiedziałem Ci , że Robert będzie na tej imprezce . Ale .. ''
Sms jakby został urwany .. Odpisałam Dawidowi , że może lepiej się spotkać . Dav był porannym ptaszkiem a więc już nie spał i odpisał mi na sms . Powiedział , że możemy pójść teraz na dwór pogadać ; ) . Zgodziłam się z chęcią . Już po pięciu minutach byłam na dworze razem z Nim . :)

______________________________________________________________________________
Cześć . Mam nadzieję że spk :]]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz