Zegar *.*

trwa inicjalizacja, prosze czekac...GRY

wtorek, 11 grudnia 2012

Rozdział 14 ;DD


Przepraszał mnie bardzo słodko :P ... Ja jednak nie miałam mu niczego za złe . Wzbudziło u mnie tylko niepokój to , że nie powiedział mi , że na imprezce jego będzie TEN Robert . Ponieważ myśli te dręczyły mój mózg postanowiłam go o to właśnie teraz zapytać . ;D Wydukałam więc z Siebie swoje pytanie . Dawid prędko mi wszystko dokładnie wytłumaczył . Sam był zaskoczony , że Lewy był na jego imprezce . Okazało się , że Jego rodzice zrobili mu niespodziankę . On sam o niczym nie miał pojęcia . Nie miał pojęcia o Lewym na jego urodzinach ... Ach już wszystko rozumiałam ; ) Wytłumaczyłam Dav'owi , że nie mam mu niczego za złe :] Podziękowałam mu serdecznie , że poinformował moich rodziców o całym zajściu . W mojej głowie kryła się myśl czy wyznać mu o moim drugim spotkaniu sam na sam z Lewym . Pomyślałam : "Raz się żyje " . ! : D Opowiedziałam mu wszystko dokładnie :3 Był bardzo szczęśliwy z mojego szczęścia ; >> Zdradziłam mu też , że Robert obiecał , że mnie odwiedzi i do mnie zadzwoni ! Nalegał abym dała mu znać gdy Robert będzie stał pod moim domem C :  . Obiecałam mu to ^.^ Musiałam już powoli się zbierać , bo jeszcze nie jadłam nawet śniadania . Dawid odprowadził mnie do domu . Na śniadanie zjadłam kanapkę z szynką i serem :P Włączyłam komputer obczaiłam facebooka . Na mojej tablicy widniały liczne posty czy lepiej się czuję.Odpowiedziałam na nie wszystkie , a to trochę czasu mi zajęło ;33 ! Potem zerknęłam na inne posty na głównej . Tych nowych było bardzo dużo , bo dawno nie byłam na fejsie :) Szczególne zainteresowanie u mnie przyciągnęły posty Nadki wyrażające jej emocje po spotkaniu Łukasza w galerii . Ja jednak nie chciałam opisywać mojej historii . Hahhahaha zaczęłam się śmiać na głos gdy zobaczyłam , że Nadia zmieniła swój status w związku na ; "To skomplikowane " . ! :D < 3 Jak ja ją uwielbiam ;) Jest najlepszą przyjaciółką na świecie ;*

2 komentarze:

  1. Super piszesz! Zapraszam do siebie na http://borussia-dortmund-liebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Twoje opowiadanie też są boskie ;) Czytałam już ; D

      Usuń